Milona Training & Coaching B.V.
 



Mystery calling
Het eerste contact met veel bedrijven en instellingen verloopt doorgaans via de telefoon.
Omdat mensen veelal generaliseren op basis van hun eerste indruk, is de kwaliteit van het telefonische contact bij (potentiële) klanten dan ook van essentieel belang.
De aspecten waarop het eerste (telefonische) contact met de klant is gebaseerd zijn nagenoeg universeel en daarom is de kwaliteit hiervan goed meetbaar.
 



                                                                      
Mystery visits
Voor organisaties die zich onderscheidend willen profileren en meer inzicht willen krijgen in hun kwaliteiten en ontwikkelpunten is het van belang de dienstverlening regelmatig te toetsen. Dat kan door zogenaamde Mystery visits: een uitstekend middel om vanuit het perspectief van de klant een objectieve indruk te krijgen van  de  vaardigheden van de medewerkers.
Tijdens een Mystery visit wordt er gekeken wat er goed gaat, maar vooral ook waar de kansen op verbetering liggen.
Een standaard Mystery visit bestaat niet. Programma’s worden altijd op maat gemaakt, waarbij de wensen van de klant het uitgangspunt zijn.
 
 
 

 Copyright 1994 - 2017 Milona Training & Coaching B.V. All rights reserved.